درمان زودانزالی با مصرف سیر سیاه دکتر بیز/09109483228
تاریخ : شنبه 25 دی 1400
نویسنده : امیر عباس

درمان زود انزالی با سیر و جوز هندی
حال با وجود آن چه بیان شد لازم است بدانید یکی از ترکیب های سیر سیاه برای درمان زود انزالی ترکیب آن با جوز هندی می باشد زیرا جوز هندی نیز در کنار سیر سیاه می تواند خواص زیادی داشته باشد و این محصول به عنوان یک گیاه دارویی در بسیاری از کشورها استفاده می ‌شود. برای مصرف این دو محصول به همراه هم می توانید سیر سیاه را به همراه پودر جوز هندی در غذاهای خود استفاده کرده و آن را میل کنید که در این صورت به راحتی می توانید از خواص این دو ماده غذایی برای درمان زود انزالی استفاده کنید.

سیر سیاه برای زود انزالی مفید است

درمان زود انزالی با سیر سیاه و میخک
مصرف میخک به همراه سیر سیاه برای درمان زود انزالی بسیار مناسب بودن. برای این امر شما به موادی چون شیر تازه گاو یا گوسفند، روغن حیوانی، میخک، زعفران، عسل طبیعی و هل آسیاب شده نیاز دارید. ابتدا باید حبه‌ های سیر سیاه را از وسط نصف کرده و آنها را درون ظرف بزرگی بریزید و سپس به اندازه شیر بریزید که دو الی سه سانتی متر بر روی سیر ها برسد. حالا ظرف را روی حرارت ملایم قرار داده تا شیر و سیر کاملاً با یکدیگر ترکیب شود. بعد از این باید روغن حیوانی را به آن اضافه نموده و به خوبی با هم مخلوط کنید و سپس زمان اضافه کردن عسل می رسد. بعد از آن باید گاز را خاموش کرده و هنگامی که هنوز مواد گرم است به آن زعفران، میخک و هل آسیاب شده را اضافه کنید و آنقدر هم بزنید تا همه این مواد با هم ترکیب شود. پس از این حلوای شما آماده بوده و می توانید صبح یا شب یا قبل از جماع یک قاشق غذاخوری از آن میل نموده تا مشکل زود انزالی شما برطرف شود.

سیر سیاه برای دیابت

پیاز و سیر سیاه برای درمان زود انزالی
علاوه بر آنچه بیان شد لازم است بدانید مصرف پیاز نیز در کنار سیر سیاه می تواند برای درمان بسیاری از بیماری‌ها همچون زود انزالی مفید باشد زیرا هر دوی این سبزیجات حاوی یک ماده غذایی به نام آلیسین بوده که مصرف آن می تواند منجر به افزایش میل جنسی و همچنین درمان زود انزالی شود. توجه داشته باشید آلیسین موجود در سیر و پیاز به طور باورنکردنی خون را به سمت آلت تناسلی تنظیم می کند که این امر طبیعتاً برای درمان مشکلات جنسی آقایان بی نظیر می باشد.

طریقه مصرف سیر سیاه می تواند به عنوان یک چاشنی و طعم دهنده در برنامه غذایی افراد جای گیرد. مصرف سیر سیاه برای درمان زود انزالی و سردی افراد مفید است.

طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی

زود انزالی یکی از مشکلات جدی زندگی زناشویی است که در صورت بی توجهی نسبت به درمان این مسئله ممکن است که حتی منجر به فروپاشی زندگی این دسته از زوجین نیز بشود. در این بخش قصد داریم تا طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی را برای شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم؛ همراه ما باشید.

طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی

آشنایی با گیاه سیر سیاه
گیاهان و خوراکی های بسیاری در طبیعت دنیای پیرامون ما وجود دارد که هر یک از آن ها بر حسب ویژگیهای خود از مزایا و فواید بسیاری برای سلامتی بدن برخوردار هستند. انسان ها از گذشته های دور با شناخت و دسته بندی این نوع از گیاهان دارویی تلاش می کنند که فراورده های مختلفی را برای مصارف افراد تهیه کنند. سیر یکی از گیاهان بسیار مفیدی است که خواص آن بر کسی پوشیده نبوده و در انواع مختلف سیر سیاه و یا سیر سفید پرورش داده می شود.

قیمت سیر سیاه بیز

سیر سیاه به عنوان یکی از گیاهان و داروهای طبیعی ارزشمند در طب سنتی شناخته شده که از مزایا و فواید بسیار زیادی برای درمان انواع بیماری‌ها برخوردار است و در حقیقت میتوان آن را حاصل فرایند تخمیر سیر خام دانست. کره ای ها برای نخستین بار در شرق آسیا به فواید و خواص مصرف سیر سیاه پی بردند و امروزه بسیاری از کشورهای آسیایی نظیر ژاپن، تایلند و کره و .. از خواص بیشمار این خوراکی سنتی برای درمان بیماری‌های مختلفی نظیر زود انزالی و …در طب سنتی بهره کافی را بردند. این گیاه از طعمی شیرین برخوردرا بوده و رنگ آن نیز سیاه و بدون بو می باشد.

درمان زودانزالی با مصرف سیر سیاه دکتر بیز
برقراری یک رابطه جنسی خوب بین زوجین که هر دو طرف از آن احساس لذت و رضایت کافی را داشته باشند؛ یکی از اصولی اساسی زندگی زناشویی است. اما در این بین عده کثیری از مردان با مشکل زودانزالی دست و پنجه نرم می کنند و این موضوع متاسفانه سبب دلخوری و نارضایتی طرفین در برقراری یک رابطه جنسی مطلوب می گردد و حتی ممکن است که به فروپاشی و طلاق زوجین نیز ختم شود. مصرف سرسیاه به عنوان یکی از گیاهان دارویی و طبیعی طب سنتی به نجات و درمان این دسته از افراد شتافته و مصرف برای درمان زود انزالی به شدت توصیه شده است.

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید